Skyland Computer BD
Skyland Computer BD
Your Cart

Refund & Return Policy

সম্মানিত গ্রাহক স্কাইল্যান্ড এর রিটার্ন ও রিফান্ড পলিসি নিম্নরূপ –

১। শপ থেকে পণ্য ক্রয়ের ক্ষেত্রে অবশ্যই শপে বিক্রয়কর্মীর সামনে চেক করে কিনবেন। পরবর্তীতে সমস্যা হলে যদি পণ্যে ওয়ারেন্টি থাকে তবে তা ওয়ারেন্টির আওতাভুক্ত হবে।

২। অনলাইন অর্ডারের ক্ষেত্রে পণ্য ডেলিভারি পাবার পর পণ্যে মেনুফেকচারিং ত্রুটি থাকলে আমাদের হটলাইনে ২৪ ঘন্টার মধ্যে জানাতে হবে।

৩। ত্রুটিযুক্ত পণ্য আমাদের শপ থেকে পরিবর্তনযোগ্য। এক্ষেত্রে আমাদের এক্সপার্টগন পণ্যে ত্রুটি পর্যবেক্ষণ করে তা পরিবর্তন করার পদক্ষেপ গ্রহন করবেন।

৪। ক্রেতা যদি ডেলিভারি ম্যান এর মাধ্যমে ত্রুটিযুক্ত পণ্য পরিবর্তন করতে ইচ্ছুক থাকেন তবে ২০০/- টাকা পরিবর্তন চার্জ প্রযোজ্য হবে। ঢাকার বাইরের ক্ষেত্রে শুধুমাত্র কুরিয়ার চার্জ প্রযোজ্য হবে।

৫। স্কাইল্যান্ড এর ওয়েবসাইটে থাকা বিবরণী দেখে ক্রয়ক্রিত পণ্য ডেলিভারি কর্মী থেকে রিসিভ করার পর তা আপনার নির্দিষ্ট ডিভাইসে সাপোর্ট করছে না অথবা তা এখন আর কিনতে ইচ্ছুক নন, এই জাতীয় কোন কারনে পণ্য ফেরত অথবা পরিবর্তনযোগ্য নয়।

৬। নির্দিস্ট কারনে পণ্য রিটার্ন দেয়ার পর তার মূল্য রিফান্ড করতে ৩ থেকে ১০ কার্যদিবস সময় লাগবে।

৭। SSLCOMMERZ অনলাইন পেমেন্টের রিফান্ড করতে ৩ থেকে ১০ কার্যদিবস সময় লাগবে।

৭।কোন পন্যের জন্য বুকিং / প্রি – অর্ডার করা হলে উক্ত বুকিং মূল্য ফেরতযোগ্য নয়। যদিনা স্কাইল্যান্ড পন্যটি নির্দিষ্ট সময়ের মধ্যে দিতে ব্যার্থ হয়।

৮। বিকাশ / POS পেমেন্ট রিফান্ডের ক্ষেত্রে রিফান্ড চার্জ প্রযোজ্য ।

Dear Honorary Customers, the RETURN and REFUND policy of Skyland Computer BD are given below :-

1) If a customer is buying the products from our shops, then please make sure to check the products in front of our sellers. Later, if any problems occur then the customer will not be entitled to any changes but will be given services based on the products provided description. (Warranty)

2) In the case of ordering online, after receiving the product, if any manufacturing issues or problems are noticed or discovered than the customer has to inform us within 24 hours via our hotline service.

3) If a customer receives a defective product then the customer has to visit any of our shops where our specialists will review the product first and then take the necessary steps to change the product if it is in need of replacement.

4) If a customer wants to change the defective product through our delivery service, then a charge Of TK. 200/- has to be paid as a replacement charge inside Dhaka and if out of Dhaka, only the Courier charge is applicable.

5) If a Customer is buying any product from our Website after reading the description and provided information about the particular product and is received successfully without any faults and later if the product is not compatible with your setup or if you do not want it anymore, then you will not be allowed to change or return the product.

6) With specific reasoning, product(s) will be allowed to be returned and refunded back to you within 3 to 10 working days and in the case of online purchase, the procedure may take longer to execute.

7) Your payment through SSLCommerz will be refunded within 3 to 10 business days.

8) Booking or pre-order money isn’t refundable unless Skyland fails to deliver in estimated periods.

9) Refund charge applicable for Bkash / POS payment refund.